Αλμυρές & γλυκιές δημιουργίες | Βιογραφικό μου

 Γεια σας, είμαι ο Μάρκος,


Καλώς ήρθατε στο  ιστολόγιο (blog) μου, 

όπου θα βρείτε γρήγορες και εύκολες συνταγές, παρουσιασμένες βήμα βήμα με φωτογραφίες, περισσότερες και με αναλυτική περιγραφή μπορείτε να δείτε στο κανάλι μου στο youtube "Salt & Sugar". 

Λίγα λόγια για μένα....

Η μαγειρική για εμένα είναι, ότι για έναν ζωγράφο ένα λευκός πίνακας! 

Είναι ένας τρόπος δημιουργικής έκφρασης της αγάπης μου προς τους γύρω μου.

Μέσα μου την ώρα που μαγειρεύω - δημιουργώ, όλα αλλάζουν, με έναν "μαγικό" τρόπο άλλωστε και η μαγειρική μέσα της περιέχει τη μαγεία, και ξαφνικά όπως στα παραμύθια γίνονται όλα αλλιώς. 

Μοντέλο της έμπνευση μου είναι εκείνοι που θα γευθούν τις αλμυρές ή γλυκές παρασκευές μου, ενώ γύρω μου μαγικά όλα γίνονται ένα μεγάλος καμβάς και τα υλικά ενός φαγητού χρώματα στη παλέτα μου. Στο "είναι" μου την ώρα της δημιουργίας κάθε υλικό είναι ένα ξεχωριστό χρώμα, κάθε κουτάλα, κατσαρόλα ή τηγάνι είναι ένα πινέλο και εγώ αναμεσά τους, ο τυχερός, που θα πρέπει να τα συνθέσω!

Για μένα καλό φαγητό, είναι αυτό που χαράσσεται στη μνήμη αυτού που το γεύθηκε και όχι μόνο, είναι αυτό που χαράσσεται σε όλο του το είναι. Και του  ξύπνησε μνήμες από τα παρελθόν ή του δημιούργησε ένα συναίσθημα και έτσι τη γεύση του δεν την ξεχνά και θέλει να την ξανά-γευτεί και να την μοιραστεί με τους αγαπημένους του.

Στόχος μου είναι να σας μυήσω στην ιεροτελεστία της δημιουργίας μιας συνταγής με αλμυρή ή γλυκιά γεύση.  Και μαζί να περιπλανηθούμε (γιατί τα ταξίδια είναι μια άλλη μεγάλη μου αγάπη), στους γαστρονομικούς ορίζοντες της χώρας μας αλλά και άλλων λαών από την Ανατολή ως τη Δύση.

Το γνωρίζω καλά, ότι όλοι αγαπάμε το καλό φαγητό, αλλά ακόμη καλύτερα γνωρίζω, πόσο δύσκολο είναι να παλεύεις ώστε να ισορροπήσεις το χρόνο μεταξύ της δουλειάς και  υποχρεώσεων και από την άλλη η λαχτάρα οι αγαπημένοι σου να νιώθουν το χάδι της φροντίδας σου. 

Έτσι οι συνταγές, που βρείτε εδώ αλλά και πολύ περισσότερες στο κανάλι μου στο youtube "Salt & Sugar", έχουν επιλεγεί από εμένα με γνώμονα, τη γευστικότητα τους, την πρωτοτυπία τους, τα υλικά τους (ώστε να είναι κάτι που να έχουμε στο ντουλάπι μας ή αναζητώντας το να μην δυσκολευτούμε και ξοδευτούμε για να το αποκτήσουμε) και κυρίως η εκτέλεσή τους να απαιτεί λίγο χρόνο. 

Βέβαια θα συνεχίσω να δημιουργώ, για να έχετε στη φαρέτρα σας, και τις πιο ιδιαίτερες συνταγές για τις πιο ιδιαίτερες στιγμές. 

Σας υπόσχομαι, ότι όλες οι συνταγές μου, έχουν σίγουρη επιτυχία και θα αγαπηθούν πολύ. 

Επίσης σας ευχαριστώ που με διαβάζετε και που παρακολουθείτε το κανάλι μου.

Σας παρακαλώ πολύ, υποστηρίξτε με, κάνοντας εγγραφή (στο κανάλι μου), πατώντας το κουμπί «μου αρέσει» και κυρίως κοινοποιώντας ένα βίντεο μου προς τους φίλους σας.
 Ώστε η παρέα μας να μεγαλώσει, έτσι και εγώ θα παίρνω δύναμη, θα αναζητώ και θα δημιουργώ το καλύτερο. 


         Για εσάς, είναι μια μικρή ανέξοδη κίνηση,   
       για μένα είναι σημαντικό για την εξέλιξη μου.


Η αγάπη μου για τη μαγειρική ήταν πάντα εκεί, ήταν πάντα μέσα μου!!!  

Αποδεικνύεται περίτρανα από το γεγονός ότι, κυνήγησα το παιδικό μου όνειρο, μετά από μια επιτυχημένη πορεία χρόνων σε άλλους διαφορετικούς κλάδους.

Η απόκτηση του πτυχίου chef ήταν για μένα ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, μια και η δημιουργία της μαγειρικής - ζαχαροπλαστικής ήταν πάντα εκεί, ήταν πάντα μέσα μου.

 Από την παιδική μου ηλικία, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αγαπούσα τη μαγειρική και όταν μου δινόταν η ευκαιρία να γίνω βοηθός της μαμάς μου ή της γιαγιάς μου πάντα το διασκέδαζα και ένιωθα ικανοποίηση και μια πρωτόγνωρη πληρότητα.

Ήξερα βαθιά μέσα μου ότι αυτό θα ήταν το επάγγελμα μου όταν θα μεγαλώσω. Αλλά στη ζωή δεν έρχονται, για διάφορους λόγους, τα πράγματα όπως τα θέλουμε και η ρουτίνα της καθημερινότητας, η πίεση των υποχρεώσεων μας, μας κάνουν να χάνουμε τα ουσιαστικά και τα σημαντικά και μας απομακρύνουν από τους στόχους μας. Όμως πάντα φρόντιζα να το θυμίζω στο παιδί που ζει μέσα μου να μην ξεχνά το όνειρο του και δεν σταμάτησα ποτέ να το κυνηγώ και να παλεύω για να το κάνω πράξη.

 Ήξερα καλά ότι, "κυνηγώντας  τα όνειρα μας θα φθάσουμε στη δική μας Ιθάκη".

Την ημέρα που έγινε δεκτός στη σχολή τουριστικής εκπαίδευσης Αναβύσσου με ειδικότητα, "Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης - Αρχιμάγειρας (chef)", άρχισε το όνειρο μου να παίρνει σάρκα και οστά. Μια και μπαίνοντας σε αυτόν τον κόσμο πήρα πάρα πολλές γνώσεις, έμαθα πολύ ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα που με έκαναν να πάω ένα βήμα παραπέρα, ερασιτεχνικά ασχολούμουν από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου και πάντα είχα γνώμονα και κινητήριο δύναμη την αγάπη μου για τους ανθρώπους γύρω μου. 

Στόχος μου, είναι να έχω ένα δημιουργικό τρόπο έκφρασης  μέσα από ένα όμορφο πιάτο αλλάζοντας τα υλικά μου με ένα απλό ανακάτεμα, με μια απλή ανάμειξη ή απλά αλλάζοντας τις υφές τους και έτσι να τους δίνω νέα μορφή, σχήμα, μυρωδιά και γεύση.

Το τέλος κάθε μέρας με βρίσκει κουρασμένο αλλά πολύ ικανοποιημένο να χαμογελώ. 

Υ.Γ. Με μεγάλη μου χαρά θα περιμένω τις εντυπώσεις και τις φωτογραφίες από τις συνταγές που δοκιμάσατε.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις